polka dot


duminică, 2 decembrie 2012

My Christmas Elf, Spiridel

Good evening friends!  I had a long weekend and I really enjoyed my free time. Friday it was a sunny day so I've got the chance to get some good pictures.
Last time, I told you I'll show you my newest project and I'm glad to present you... Spiridel...a Christmas elf made with my own pattern. In a few days the pdf pattern will be available on my breslo.ro and breslo.com shops .

Buna seara prieteni! Am avut un weekend lung si m-am bucurat din plin de timpul meu liber. Vineri a fost o zi insorita asa ca am avut posibilitatea sa fac cateva fotografii reusite.
Ultima data v-am promis ca o sa va arat cel mai nou proiect al meu si sunt mandra sa va prezint pe... Spiridel...un spiridus de Craciun facut dupa propriul meu desen. In cateva zile desenul in format pdf va fi valabil in magazinele mele breslo.ro si breslo.com

 
 
He has a green overall with white dotts, with pockets and embroidered straps..
Are salopeta verde cu buline albe, cu buzunare si bretele brodate..

 
He is 50 cm tall..
Are 50 de cm inaltime..



 
 

 
 
 
An here my elf is watching over my other dolls..
Si aici spiridusul meu pazeste celelalte papusi ale mele..
 
 
Good night friends!
Noapte buna prieteni!

2 comentarii:

  1. Spiridel e un mega-simpatic, imi vine sa il strang in brate pana la sufocare :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Spiridel este proiectul meu preferat,mai ales ca este creat dupa propriile mele schite. M-am bucurat foarte mult cand l-am vandut la Targul Decoratiunilor de Craciun, unei doamne care chiar l-a indragit din primul moment, asa ca am stiut ca Spiridel va ajunge pe maini bune. O zi minunata, Cristina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...