polka dot


marți, 11 decembrie 2012

Gift and Decoration Fair

Hy friends! Have you got a good week? I moved  this weekend to another place and this is not my happiest moment. Yet I have a reason to be joly. For 3 days, 21, 22 and 23 december, I will join a Christmas handmade fair , here in my city, Pitesti.

Buna prieteni! Ati petrecut o saptamana frumoasa? Eu m-am mutat in weekendul acesta intr-o alta casa si nu este tocmai cel mai fericit moment al meu. Totusi am un motiv sa fiu vesela. Timp de trei zile, 21,22 si 23 decembrie, voi participa ca expozant la un Targ Handmade de Craciun, aici in orasul meu,Pitesti.



Is my first fair ever and I'm very excited. I have hundreds of ideas that I want to implement and I spend every free minute sewing, cropping, decorating, and thinking more than ever. I already know how I'll decorate my table and how to present the products. I want to make custom price labels , bags for sold products and  greetings postcards..

Este primul targ la care particip si sunt foarte emotionata. Am sute de idei pe care vreau sa le pun in aplicare si-mi petrec orice minut liber cusund, decupand, ornand, si gandind cel mail mult dintre toate. Stiu deja cum voi decora masa mea si cum voi prezenta produsele. Vreau sa fac etichete personalizate de pret, pungi pentru produsele vandute, biletele cu urari de sarbatori...


A lot of handmade artists will join this fair, there will be many Christmas decorations and I'm sure I'll spend three wonderful days.
La acest targ vor participa multi artisti handmade, vor fi multe decoratiuni de Craciun si sunt sigura ca voi petrece trei zile minunate.


I expect all of you and I promise to do a lot of photos so you can see me even if you are far away !
Va astept in numar cat mai mare si promit sa fac multe fotografii ca sa vedeti si voi, cei din departare !


I'm joining the party:      Ma alatur petrecerii:
DIY by Design

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...