polka dot


duminică, 2 septembrie 2012

Sewing ideas...

Buna tuturor!!
Ati petrecut si voi un week-end plin de inspiratie ca si mine? Eu am asternut pe hartie niste idei pe care le voi pune in practica imediat ce ma voi furniza cu materie prima. De-abia astept!

Hello everybody!!
Have you too spent an week-end full of inspiration like me? I wrotte on the paper some ideas that I will create as soon as I get the materials. I can't wait!



Am decis deasemenea sa-mi cumpar masina de cusut! Eviva! Si cat mai curand! Faptul ca de cand mama mea are masina de cusut ,iar eu cos ori de cate ori o vizitez, m-a facut sa-mi dau seama ca m-am lenevit. Nu-mi mai place sa cos de mana si multe lucruri nici nu le poti realiza de mana. Iar eu am stive de panzeturi si idei care de-abia asteaptra sa fie puse in aplicare. Deci.. Ce ma sfatuiti? BROTHER sau BERNINA ?? Bugetul nu este foarte permitiv, asa ca ma gandeam sa aleg intre modelul Brother Innov Is 20 sau Bernina Bernette 25 . Careva a incercat vreuna din aceste masini de cusut? Care este mai buna?

I've also decided to buy me a sewing machine! Eviva! And as soon as possible! The fact that since my mother has a sewing machine, and i sew whenerver I visit her, it made me think that I becomed lazy. I dont like anymore to sew by hand and many things you can not even do by hand. And I have tones of fabrics and ideas that I hardly wait to realiza. So... What do you advise me? BROTHER o BERNINA?? My budget dont' alloud much, so I was thinking to choose from Brother Innov Is 20 or Bernina Bernette 25. Has anyone tried one of this sewing machines? Wich one is better?


 
O imbratisare si dupa-amiaza placuta!
Hugs and a pleasant afternoon!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...