polka dot


sâmbătă, 8 septembrie 2012

Real country life

La multi ani tuturor Mariilor si Marinilor! Sa va fie viata lunga si indestulata!
Si eu am doi sarbatoriti in familie ... sora mea Maria si tatal meu Marian. La multi ani, iubitii mei!
Asa ca astazi am mers sa-i vizitez. Parintii mei locuiesc la 40 de km de Pitesti, asadar 3 sferturi de ora si iata-ma ajunsa. Viata la tara este tihnita, ritmul este mai lent, aerul mai curat, grijile mai putine. Eu imi incarc bateriile ori de cate ori ajung la parintii mei , iar acolo gasesc decoruri country chic naturale, care nu necesita imaginatie creativa... Sunt sigura ca dupa ce veti vedea cateva fotografii, va veti convinge cat de frumoasa e viata la tara...
Happy Birthday to all Maria and Marian! Long life and all the goodies!
We've also celebrated two familiy members..my sister Maria and my father Marian. Happy birthday my beloved!
So I went today to visit them. My parents live 40 km from Pitesti, so three quarters of an hour and here I am.  Life in the country is quiet , the rithm is slower , a cleaner air , fewer worries. I charge my batteries whenever I go to my parents and there I found natural country chic settings, that do not require creative imagination... I'm sure once you see some pictures , you will be convinced how beautiful is the country life...


Un dovleac urias in gradina mamei mele ...
A huge pumpkin in my mother's back yard...



Rosii si ardei...
Tomatoes and peppers...



Mere in livada...
Apples in orchard...


Batranul nostru caine in gradina din spatele casei...
Our old dog in our back yard...


Iubita mea catelusa...
My beloved puppy...


Curtea de pasari..si pisica...
The hennery... and the cat...


Dovlecii zburatori ai vecinului nostru...
 My neighbour's flying pumpkins...


In fapt de seara...
In the evening...



Asta-i tot pentru astazi... Noapte buna si vise placute!
That's all for today... Good night and sweet dreams!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...