polka dot


joi, 20 septembrie 2012

Pillows

Hello averybody!
What news you tell me this week? Autumn has comed to you too?
Here  I wouldn't know to tell you, the seasons pass by my side without noticing them.
Buna tuturor!!
Cu ce noutati va laudati saptamana aceasta? A venit toamna si la voi?
Aici la mine nu as sti sa va spun, pentru ca trec anotimpurile pe langa mine fara sa le observ.


This week I was in continuous sewing of pillows.Small, big and very big..My clients say that are very happy about the pillows, that are very relaxing and invites you to sleep. Yeah, surely soon I will sew two pillows for my home too. But you know what they sey about the shoemaker who walk without shoes..
Saptamana aceasta am fost in continua coasere de burdufi de perne.. Mici, mari si foarte mari.. Clientele mele imi spun ca sunt foarte multumite de perne, ca sunt foarte relaxante si te imbie la somn. Mda, in mod sigur curand voi coase 2 burdufi si pentru mine acasa. Dar stiti voi cum e vorba aceea cu cizmarul care umbla fara cizme...


Nu-i asa ca sunt frumoase?!
Aren't they beauty?




Aceste perne le gasiti si in magazinele mele breslo si okazii
You can find this pillows on my shops on breslo and okazii

Pe curand! Va pup!
See you soon! Kisses!


Ma alatur petrecerii WHITE WEDNESDAY
I'm joining to the party WHITE WEDNESDAY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...