polka dot


duminică, 11 noiembrie 2012

Old treasures

The contest is going on and very well shall I say. In 2 days I've reached 160 participants and more than 300 visits on my blog.I am pretty proud of myself.
 
Concursul este in curs si merge destul de bine as spune. In doua zile am atins 160 de participanti si mai mult de 300 de vizite pe blog. Sunt destul de mandra de mine insami.


But, as I promissed, I want to show you my newest old items found in an old house.. I can't wait to start re-doing all and give them a new life..

Dar, asa cum v-am promis, vreau sa va arat noile mele vechi obiecte gasite intr-o casa veche. De-abia astept sa am timp sa le redau o noua viata..

 
 
An old beautiful wood chest..
Un vechi cufar frumos din lemn..
 


A wood jewelry box.
O cutie de bijuterii din lemn..
 

 
An iron hanger..
Un cuier de fier..

 
And a wood hanger..
Si un cuier de lemn..
 
 
Soon I will show you the "after" pics.. Until then I wish you a good evening !
Curand va voi arata fotografiile de "dupa" ..Pana atunci va urez o seara placuta!
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...