polka dot


duminică, 22 aprilie 2012

Shabby si cu mine

Este deja duminica seara! Inca putin si urmeaza ziua de luni.
Ma indispune seara de duminica, pentru simplul motiv ca este prevestitorul inceputului de saptamana. Din nou trezit matinal, servici, stres, lipsa de timp pentru mine.
Dar in seara asta vreau sa va scriu despre pasiunea mea << Cusutul >>.
Inca din copilarie adoram sa creez haine pentru papusi. Si nu ma multumeam doar cu rochii cilindrice si bucati de material cu doua orificii reprezentand camasi fara maneci. Imi placea sa creez forme diverse, sa combin materiale, sa adaug accesorii, iar papusile mele aveau intotdeauna o garderoba demna de invidiat.
Mai tarziu, alte activitati au inceput sa-mi acapareze timpul liber. Literatura, muzica, plimbarile. Dar intotdeauna am purtat in adancul sufletului, o atractie, pe care la inceput nu o percepeam , pentru lucrurile antice, tot ceea ce putea ascunde o viata trecuta, povesti nespuse ale unor persoane de mult trecute in nefiinta. Iar cand , acum circa un an de zile am descoperit termenul "shabby" cu toate implicatiile lui, am stiut ca am coborat in gara potrivita. Pentru mine "shabby" inseamna arta de a reda o noua viata unor obiecte vechi, prin utilizarea unei noi culori, unui nou tesut, sau refelosirea lor in alte scopuri decat au fost proiectate, infrumusetate de atingerea unei flori sau a unei dantele vintage. Impreuna cu aceste obiecte shabby, ce poate fi mai potrivit decat niste vaze cu flori proaspete, niste pernite din tesaturi cu imprimeuri country sau vintage, niste accesorii cu stil realizate din combinatii de dantele,  matasuri si tesaturi delicate...
In plus, am redescoperit cat ma relaxeaza cusutul. Astfel ca am inceput sa realizez accesorii country & shabby pentru casutele noastre iubite. Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi place sa-mi pun amprenta pe spatiul din jurul meu. Multe pernite comfortabile pe canapea, inimioare chic de agatat pe manerele usilor, servete dantelate pentru masa si nu numai. Timp sa am, ca idei nu-mi lipsesc.
Ma gasiti online pe breslo si pe okazii.

Inchei uranda-va Noapte Buna si un inceput de saptamana cat se poate de bun si senin !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...