polka dot


vineri, 20 aprilie 2012

Bucatarii pentru toate gusturile

Buna tuturor!
Stiti, uneori munca intensa are si avantajele ei! Mai ales atunci cand in deplasare in interes de servici, poti vizita locuri noi, tari noi si mai ales culturi noi. Si spre norocul meu, reusesc sa-mi aloc si cate putin timp pentru a-mi stavili curiozitatea.
Spre exemplu, acum va scriu ,asezata comod in camera mea de hotel din nordul Italiei. Si pentru ca pe mine ma fascineaza tot ce tine de casa, design interior si mobilier, am fost incantata sa descopar ca week-endul acesta, aici se va tine o expozitie de mobilier. Am avut si surpriza sa gasesc, in premiera, cateva modele de bucatarii ce vor fi expuse.. Eu impart cu voi admiratia pentru bucatariile vintage, shabby , country si nu numai...





Si va arat alte bucatarii ad-hoc de prin lumea larga, care pe mine m-au incantat...







Week-end placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...