polka dot


duminică, 24 iunie 2012

Patul nostru de toate noptile

Imi plac la nebunie dormitoarele somptuoase, confortabile si paturile care te imbie la odihna. Paturile inalte, cu  panouri ornate si multe perne pufoase, ma fac sa-mi amintesc de copilarie, cand adoram sa ma trezesc in ciripitul pasarelelor, cu soarele la amiaza. Poate de aceea sunt maniaca a paturilor bine aranjate, la dunga, cu multe randuri de perne, mari si mici, cu o plapuma usoara si calduroasa. E adevarat ca vara, datorita caldurii excesive, renunt la plapuma in favoarea unei paturi usoare, dar asta e alta poveste.
 Am colectionat cateva fotografii cu si despre dormitoare si vreau sa vi le arat...











Si lista poate continua..
N-as sti sa va spun care imi place mai mult. Toate sunt superbe dupa parerea mea.

Asadar, noapte buna si somn dulce in patul vostru!

Sursa: House Beautiful si internet


Un comentariu:

  1. mie imi place penultimul pat :) pare cel mai pufos.special ca sa pot dormii acum :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...